تکریم ارباب رجوع یکی از وظایف اصلی خدمتگزاران دولت در دستگاه های اجرایی است
تکریم ارباب رجوع یکی از وظایف اصلی خدمتگزاران دولت در دستگاه های اجرایی است
به نقل از روابط عمومی اداره کل مطابق روزهای دوشنبه هر هفته در منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه مدیرکل و معاونین این اداره به صورت حضوری پاسخگوی سوالات و مشکلات ارباب رجوع بودند.
مهندس باباپیری در پایان با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در حفاظت و بهرهبرداری بهینه از منابع طبیعی خاطرنشان کرد که تعامل با مردم و پاسخگویی به آنان میتواند علاقه بهره بردار را به مقوله منابع طبیعی افزایش دهد که به حفاظت مردمی بیشتر از عرصه های ملی منجر خواهد شد.



تکریم ارباب رجوع یکی از وظایف اصلی خدمتگزاران دولت در دستگاه های اجرایی است
وی اظهار داشت ملاقات های مردمی فرصتی است برای دیدار و گفتگو با مردم با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسائل مرتبط با منابع طبیعی و آبخیزداری که نقش موثری در بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع دارد.
باباپیری خاطرنشان کرد پاسخگویی به ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با مردم، از اصول اساسی مدیریت موفق به شمار میرود و این ملاقاتها نه تنها به افزایش شفافیت و اعتماد میان مردم و سازمان کمک میکند، بلکه مشکلات و درخواستهای مردمی بهطور مستقیم و بیواسطه به مسئولین منتقل شده و در چارچوب قوانین درکوتاهترین زمان ممکن حل و فصل می شوند.
روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه
ارسال به دوست
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |
